REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.framire.pl
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin [dalej jako: „Regulamin”] określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży, a także warunki świadczenia usług elektronicznych świadczonych drogą elektroniczną, dostępnych za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.framire.pl.
- Sklep internetowy prowadzony jest przez Framire sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Targu, gmina Nowy Targ, miejscowość Nowy Targ, kod pocztowy 34-400, ul. Przemysłowa 14, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001036960, NIP 7352861006, REGON 123220545, adres elektroniczny: [email protected], numer telefonu kontaktowego: +48 660 575 004.
- Regulamin jest skierowany zarówno do Klientów będących jak i niebędących Konsumentami, którzy korzystają ze Sklepu internetowego, nieodpłatnych usług elektronicznych lub zawierających Umowy Sprzedaży.
- Informacje prezentowane w Sklepie internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Klientów, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do zarejestrowania Konta Klienta oraz do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu internetowego, jego strony internetowej lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
§ 2
DEFINICJE
Ilekroć w Regulaminie użyto niżej wymienionych pojęć, pisanych wielką literą, należy je rozumieć w sposób opisany poniżej:
- Cena – wyrażona w złotych polskich wartość brutto Produktu.
- Informacja handlowa – każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy lub osoby wykonującej zawód, której prawo do wykonywania zawodu jest uzależnione od spełnienia wymagań określonych w odrębnych ustawach, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez podmiot, który zleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi.
- Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa będą świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta będzie Umowa sprzedaży.
- Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem jest także Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
- Produkty – oznaczają towary przedstawione przez Sprzedawcę za pomocą Strony internetowej Sklepu internetowego, działającej pod adresem www.framire.pl, mogące być przedmiotem Umowy sprzedaży.
- Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą jeśli nabyła Produkt i w ten sposób zawarła umowę ze Sprzedającym w celu bezpośrednio związanym z jej działalnością gospodarczą, ale w sytuacji gdy umowa ta nie posiada dla niego charakteru zawodowego w szczególności wynikającego z wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
- Przedsprzedaż – oznacza oferowanie przez Sprzedawcę możliwości złożenia zamówienia na Produkty nie będące aktualnie w sprzedaży dostępnej za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
- Sprzedawca – Framire sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Targu, gmina Nowy Targ, miejscowość Nowy Targ, kod pocztowy 34-400, ul. Przemysłowa 14, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001036960, NIP 7352861006, REGON 123220545.
- Strona internetowa Sklepu – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep internetowy, działający pod adresem
www.framire.pl.
- Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
- Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, dotyczącą sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta/Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta Produktu za wcześniejszą zapłatą ceny powiększonej o opłaty dodatkowe w tym, koszt wysyłki, której warunki określa niniejszy Regulamin..
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 287, z późn. Zm.).
§ 3
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTORICZNĄ
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego, następujące
nieodpłatne usługi na rzecz Klientów:
- prowadzenie Konta Klienta;
- umożliwianie Klientom składania zamówień oraz zawierania Umów
sprzedaży, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
- umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
- dodawanie opinii o produktach;
- umożliwienie przeglądania treści zamieszczonych w ramach Sklepu
internetowego,
- newsletter.
- Powyżej wskazane usługi elektroniczne świadczone są przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
- Usługa prowadzenia Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu rejestracji, w sposób opisany w niniejszym Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony internetowej Sklepu umożliwiającego Klientowi:
- podgląd statusu realizacji zamówień;
- podgląd historii zakupów;
- brak konieczności wprowadzenia swoich danych przy kolejnych
zamówieniach;
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych;
- otrzymanie informacji handlowej na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej, w tym w szczególności informacji o Przedsprzedaży
organizowanej za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Klient, który dokonał rejestracji Konta Klienta może zgłosić Sprzedawcy żądanie
usunięcia Konta Klienta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia
Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od
zgłoszenia żądania.
- Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta
pierwszego Produktu do Koszyka.
- Usługa Koszyka świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i
ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia albo z chwilą wcześniejszego
zaprzestania składania zamówienia. Dodanie produktu do Koszyka nie stanowi
jego rezerwacji.
- Usługa newslettera polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej wiadomości zawierających informacje handlowe. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy zapisali się do tej usługi.
- Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług
nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. W zgłoszeniu
reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca
niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i
udziela Klientowi odpowiedzi.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać:
- pisemnie na adres: Framire sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Targu, miasto Nowy Targ, miejscowość Nowy Targ, kod pocztowy 34-400, ul. Przemysłowa 14;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
- Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub
innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień
Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności:
przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej lub innymi
działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do
rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta
i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do
Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez
Klienta w formularzu rejestracyjnym.
§ 4
REJESTRACJA KONTA KLIENTA
- W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej
Rejestracji.
- Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym.
- W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, udostępniony
przez Sprzedającego na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony
formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedającego poprzez wybór
odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas
Rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
- W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość
zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie
odpowiedniego pola w formularzu. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem
koniecznym do składania zamówień na zakup Produktów.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje
niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w
formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą
chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi
prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta
Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
§ 5
WYMAGANIA TECHNICZNE
- Korzystanie ze Sklepu internetowego wymaga spełnienia przez urządzenie
końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, Wymagań
Technicznych. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu
internetowego było możliwe z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek
internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń
internetowych.
- Minimalne wymaganie techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca to:
- posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego podłączonego do Internetu;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- posługiwanie się jedną z wymienionych przeglądarek internetowych: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej lub Opera w wersji 12.0 i wyższej lub Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej lub Safari w wersji 5.0 i wyższej;
- Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z Usług Elektronicznych dostępnych za pośrednictwem Sklepu internetowego, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony internetowej sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Strony internetowej na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Haseł, danych lub numerów kart kredytowych/debetowych.
§ 6
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Przedmiotem sprzedaży są Produkty zaprezentowane na stronie Sklepu internetowego. Główne cechy Produktu są określone na stronie Produktu lub w inny właściwy dla danego Produktu sposób, w ramach Sklepu internetowego.
- Sprzedawca umożliwia składanie zamówień na Produkty dostępne w Sklepie internetowym, za pośrednictwem :
- usługi Koszyka;
- poczty elektronicznej;
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia.
- Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego w następujący sposób, kolejno:
- Klient kompletuje zamówienie, dodając wybrane przez siebie Produkty do Koszyka, po czym przechodzi do formularza zamówienia;
- Klient posiadający Konto potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. Klient, który nie posiada Konta musi samodzielnie wypełnić formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy. W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP;
- Klient wybiera jeden z udostępnianych przez Sprzedawcę sposobów dostawy;
- Klient wybiera sposób zapłaty Ceny i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Umowy Sprzedaży;
- Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk: „Zamawiam i płacę”). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu;
- W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z Koszyka z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami;
- W zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności;
- Zamówienie złożone w postaci elektronicznej za pośrednictwem Sklepu internetowego wiąże Sprzedawcę w momencie przesłania przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia w wiadomości elektronicznej na podany przez Kupującego e-mail, co stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Kupującego. Z chwilą otrzymania przez Kupującego potwierdzenia mailowego od Sprzedawcy, zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
- Jeżeli Klient dokonuje wyboru złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty
elektronicznej, kolejno:
- Sprzedawca wysyła do Klienta wiadomość elektroniczną z potwierdzeniem
treści proponowanej Umowy sprzedaży;
- Konsument potwierdza Sprzedawcy zamówienie za pomocą wiadomości na
adres poczty elektronicznej, z którego otrzymał treść proponowanej
Umowy sprzedaży od Sprzedawcy;
- w przypadku Konsumenta, który nie posiada Konta i nie akceptował
wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu przez
Konsumenta;
- Po zweryfikowaniu zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia,
Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres poczty elektronicznej
wiadomość z:
- potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji i potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży wraz z informacją o cenie oraz podaniem kosztów dostawy albo
- informacją o nie przyjęciu wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach zamówienia.
- Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta umowa sprzedaży.
- Całkowita wartość zamówienia obejmuje Cenę oraz koszty przesyłki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową sprzedaży.
- Do każdego zamówienia Sprzedawca dołącza dowód zakupu w postaci paragonu. Faktura VAT jest wystawiana na żądanie Klienta. Aby ją otrzymać Klient musi poinformować o tym sprzedawcę w momencie składania zamówienia.
§ 7
PRZEDSPRZEDAŻ
- Sprzedawca dopuszcza możliwość przedterminowej sprzedaży Produktów dostępnych za pośrednictwem Sklepu internetowego (dalej jako: Przedsprzedaż). Produkty objęte Przedsprzedażą będą posiadały w nazwie dopisek “PRZEDSPRZEDAŻ”.
- Przedsprzedaż będzie trwała w okresach wskazanych przez Sprzedawcę na Stronie internetowej Sklepu internetowego, nie dłużej niż do wyczerpania Produktów w Przedsprzedaży lub do zakończenia Przedsprzedaży.
- Uczestnikiem Przedsprzedaży może być każdy Klient, który wyrazi chęć udziału w Przedsprzedaży i dokona zamówienia Produktów, objętych Przedsprzedażą.
- Zamówienia na Produkty objęte Przedsprzedażą można składać za pośrednictwem usługi Koszyka lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W zakresie zasad składania zamówień, oferowanych metod dostawy oraz płatności znajdują zastosowanie postanowienia niniejszego Regulaminu Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem poniższych postanowień:
- Przewidywany termin dostępności Produktów objętych Przedsprzedażą wynosi 3-4 miesiące od dnia złożenia i opłacenia zamówienia. Termin może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy;
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień złożonych w ramach Przedsprzedaży w przypadku niedostępności wystarczającej ilości Produktu lub niemożności zrealizowania zamówienia ze względu na inne okoliczności powodujące brak pozyskania Produktu objętego Przedsprzedażą;
- Sprzedawca realizuje wysyłkę Produktów objętych Przedsprzedażą według kolejności zgłoszeń – daty zamówienia oraz dodatkowych kryteriów tj.: płatność i dostępności zamówionego Produktu;
- Informacja o przygotowaniu zamówienia do wysyłki będzie przekazana z wyprzedzeniem na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
§ 8
PŁATNOŚCI
- Ceny udostępnione za pośrednictwem Sklepu internetowego zamieszczone przy danym Produkcie stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia., przy czym dostawa przesyłek o wadze powyżej 30 kg i/lub wielkogabarytowych ustalana jest indywidualnie. Powyższe dotyczy wyłącznie zamówień realizowanych na terytorium kraju.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a)zwykłym (tradycyjnym) przelewem bankowym (dalej jako: przedpłata);
b)kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności (Przelew24);
- Dokonując przedpłaty przelewem bankowym, należność za zamówienia należy uregulować na konto: ____________________________________________________. Na poleceniu przelewu należy podać numer zamówienia, datę zamówienia oraz imię i nazwisko lub nazwę Klienta.
- Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Klient ma obowiązek dokonania w tym czasie płatności za złożone zamówienie- w formie przedpłaty. Po upływie tego terminu, jeśli przez ponad 5 dni roboczych Klient nie zapłaci za zamówienie lub Sprzedający nie będzie mógł się skontaktować z Klientem, żeby zrealizować zamówienie – Sprzedający może anulować zamówienie (umowne prawo odstąpienia, zgodnie z art. 492 Kodeksu cywilnego).
§ 9
DOSTAWA
- Sprzedawca zapewnia dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pomocą firm kurierskich, zgodnie z obowiązującymi cenami w dniu złożenia zamówienia. Każdy inny sposób zamówienia wymaga każdorazowo ustaleń pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Sprzedawca zamieszcza na Stronie internetowej Sklepu informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do dostawy i realizacji zamówienia.
- W zakresie sprzedaży Produktów na rzecz Klienta będącego Przedsiębiorcą, z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane ze sprzedawanym Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Klient, o którym mowa w niniejszym ustępie po otrzymaniu Produktu jest zobowiązany sprawdzić jego stan w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia przesyłki zawierającej zamówione Produkty w trakcie jej transportu, Klient, będący Przedsiębiorcą, zobowiązany jest do dochodzenia odszkodowania bezpośrednio od firmy kurierskiej, będącej przewoźnikiem. Jednocześnie Klient zobowiązany jest do spisania wraz z przedstawicielem firmy kurierskiej protokołu stwierdzającego uszkodzenie, zniszczenie lub jakiekolwiek braki ilościowe lub jakościowe widoczne w momencie odbioru przesyłki, pod rygorem utraty jakichkolwiek uprawnień w stosunku do Sprzedającego.
§ 10
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ SPRZEDAWCĘ
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży
w terminie 14 dni od złożenia zamówienia, w przypadku:
- uporczywego nieregulowania (ponad dwukrotne) przez Kupującego
płatności wynikających z poprzednich zamówień w terminach wynikających
z niniejszego Regulaminu;
- niemożności zrealizowania całości lub części zamówienia z przyczyn
niezależnych od Sprzedawcy, w szczególności braków na magazynie lub
niemożności uzyskania Towaru od producenta w odpowiednim terminie;
- powzięcia przez Sprzedawcę uzasadnionych wątpliwości co do przebiegu
zamówienia po stronie Kupującego.
- Sprzedający odstępuje od Umowy sprzedaży poprzez złożenie Kupującemu
oświadczenia o odstąpieniu, przekazanego za pośrednictwem adresu poczty
elektronicznej, który Kupujący użył do kontaktu ze Sprzedającym.
§ 11
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Jeżeli Kupujący jest Konsumentem w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu cywilnego, wówczas na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta (tj. z Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami. Konsumentem jest także Przedsiębiorca na prawach Konsumenta.
- Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży może w terminie 30 dni odstąpić od
niej bez podawania przyczyny.
- Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W wypadku odstąpienia Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu.
- Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży przez Konsumenta rozpoczyna się z chwilą objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi § 17 niniejszego Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia, umowę uważa się za niezawartą, a Kupujący jest wolny od wszelkich zobowiązań. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego Produktu, będące wynikiem korzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu.
- Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiej samej formy płatności, jakiej użył Konsument.
- Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu, lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie – na żądanie Sprzedającego – wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie – nie później jednak, niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
- świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt – rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi) – nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt – rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi) – ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt – rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi) – dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są Produkty – rzeczy ruchome (w tym rzeczy ruchome z elementami cyfrowymi) -, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami ruchomymi, w tym rzeczami ruchomymi z elementami cyfrowymi;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty – rzeczy ruchome (w tym rzeczy ruchome z elementami cyfrowymi) -inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w np. 15 ust. 1 i 2 albo np. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta;
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
§ 12
OPINIE O PRODUKTACH
- Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach oraz o Sklepie Internetowym na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.
- Wystawienie opinii przez Klienta możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii o Produkcie lub Sklepie Internetowym. Formularz ten może być udostępniony bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu) lub może zostać udostępniony za pomocą indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta po zakupie na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Dodając opinię, Usługobiorca może również dodać ocenę graficzną lub zdjęcie Produktu – jeżeli taka opcja jest dostępna w formularzu opinii.
- Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie Internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu Internetowego.
- Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
- Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (np. przy danym Produkcie) lub w zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje Sprzedawca i do którego odsyła na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego).
- Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
a. Opublikowanie opinii wystawianej za pomocą formularza dostępnego bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego wymaga wcześniejszej weryfikacji przez Usługodawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu Internetowego – w tym wypadku Sprzedawca sprawdza, czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie Internetowym, a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.
b. Sprzedawca wysyła swoim Klientom (w tym także za pomocą zewnętrznego serwisu zbierającego opinie, z którym współpracuje) indywidualny link na podany przez niego przy zakupie adres poczty elektronicznej – w ten sposób dostęp do formularza opinii otrzymuje wyłącznie Klient, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie Internetowym.
- W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
- Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w § 3 Regulaminu.
- Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opnie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.
§ 13
NEWSLETTER
- Bez konieczności zakładania Konta użytkownika, każdy zainteresowany ma możliwość podania adresu e-mail w celu otrzymywania biuletynu informacyjnego (Newsletter).
- Zainteresowany będzie otrzymywał Newsletter drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail, jeżeli dobrowolnie wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na dostarczenie mu przez Sprzedawcę korespondencji drogą elektroniczną.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji Newslettera (klikając w odpowiedni link zamieszczony w przesłanej korespondencji lub kontaktując się ze Sprzedawcą).
- Usługa Newslettera świadczona jest nieodpłatnie na czas nieoznaczony do mementu rezygnacji przez Klienta z usługi lub też do momentu zakończenia świadczenia usługi przez Sprzedawcę, co może nastąpić w każdym czasie.
- Wiadomości wysyłane w ramach Newslettera zawierają informacje handlowe na temat oferowanych przez Sprzedawcę produktów i usług, aktualnych promocjach oraz inne informację dotyczące Sprzedawcy, w tym dotyczących opinii, konkursów, wydarzeń, nowości itp.
- Wysyłanie wiadomości w ramach Newslettera stanowi przesyłanie informacji handlowych za pomocą poczty elektronicznej oraz wykorzystywanie telekomunikacyjnego urządzenia końcowego użytkownika dla celów marketingu bezpośredniego.
§ 14
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z
UMOWĄ SPRZEDAŻY W OBROCIE POMIĘDZY KONSUMENTAMI ORAZ
PRZEDSIĘBIORCAMI Z UPRAWNIENIAMI KONSUMENTA
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności towaru z Umową sprzedaży, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z Umową. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową sprzedaży, wartość towaru zgodnego z Umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
- Koszty napraw lub wymiany towaru ponosi Sprzedawca. Konsument jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy jeżeli towar jest niezgodny z Umową sprzedaży.
- Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny.
- W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania.
- W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Kupujący powinien dostarczyć zgłoszenie reklamacyjne wraz z towarem oraz dowodem zakupu:
- poprzez wysyłkę Towaru na adres Sprzedawcy;
- poprzez osobiste dostarczenie Towaru na adres wskazany przez
Sprzedawcę.
9. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane osobowe:
a. imię nazwisko,
b. dane kontaktowe w postaci e-mail i numeru telefonu,
c. wskazanie przyczyny reklamacji,
d. treść żądania.
§ 14
REKLAMACJA PRZEDSIĘBIORCÓW
- Sprzedawca w przypadku sprzedaży Produktów ze Sklepu internetowego w obrocie z Klientami będącymi Przedsiębiorcami wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, w tym wyłącza odpowiedzialność za wady ukryte tych Produktów.
- Sprzedawca, przy transakcjach z Klientami będącymi Przedsiębiorcami, ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży towarów lub usług jedynie w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i tylko w granicach rzeczywiście poniesionej przez Klienta straty – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy. Wszelkie spory w zakresie transakcji Sprzedającego z Klientami, będącymi Przedsiębiorcami, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy według miejsca prowadzenia działalności Sprzedającego lub przez Sąd właściwy miejscowo dla miasta Krakowa.
§ 15
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora
danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu
założenia Konta Klienta, korzystania z określonych usług elektronicznych,
zawarcia Umowy sprzedaży.
- Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
§ 16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie od dnia jego zamieszczenia na stronie internetowej
Sklepu internetowego i ma zastosowanie do zamówień złożonych od dnia 6
września 2024 roku.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Wszystkie zamówienia
przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego
Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu
składania zamówienia przez Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w np. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca ma prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
- Warunki i wszelkie relacje (w tym spory) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w
związku z zawarciem Umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu
(Rzeczypospolitej Polskiej), a każda strona (w tym Klient) poddaje się osobistej i
wyłącznej jurysdykcji sądów powszechnych znajdujących się w Polsce.
- Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach
internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.
Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie
Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie
internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje,
że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma
internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
§ 17
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat:
Framire sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 14, 34-400 Nowy Targ
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.